مانور حریق ، امداد و نجات ایستگاه بین المللی راه آهن تهران

شرکت قطارهای مسافرتی رجاء
توضیحات

مانور حریق ، امداد و نجات

در کلاس های مختلف بخشی از خدمات منحصر بفرد ما در حوزه HSE و آتش نشانی میباشد .

RDF GROUP در سال ۱۳۸۲ موفق به عقد قرارداد سیستم اعلام و اطفاء حریق ایستگاه راه آهن تهران با شرکت رجاء گردید .

موضوع قرارداد

طراحی ، نصب و راه اندازی سیستم اعلان و اطفاء حریق پروژه ملی ایستگاه بین المللی راه آهن تهران .

مدت زمان اجرای پروژه شش ماه که با موفقیت اجرا و تحویل گردید .

سیستم اعلام حریق از نوع کانونشنال و سیستم اطفاء حریق آبی میباشد .

سیستم اعلام حریق

سیستم اعلام حریق با تهیه و نصب المان های ذیل به اجرا در آمد .

پانل مرکزی ۲۸ زون اعلام حریق ، ۲۴۵ دستگاه دتکتور دودی و حرارتی .

قریب به ۵۰۰۰ متر لوله کشی فولادی و پلی آمید به همراه سیم کشی های مربوطه .

طراحی و اجرای سیستم هوشمند بازگشائی اتوماتیک دربهای ایستگاه راه آهن تهران در مواقع اضطرار .

تجهیز نمودن به تابلوهای خروج اضطراری هوشمند و سازگار با پانل اعلام حریق اجرا گردید .

سیستم اطفاء حریق

سیستم اطفاء حریق با ساخت مخزن ۲۰۰۰۰لیتری از نوع گالوانیزه آغاز گردید .

در ادامه ۵ هزار اینچ  لوله فولادی جهت هایدرانت در سایزهای “۲،”۳،”۴ گام بعدی پروژه بود .

۲دستگاه الکتروپمپ و یک دستگاه جوکی پمپ همراه ۲۲ دستگاه فایر باکس سایر تجهیزات بکار رفته می باشد.

مانور حریق ، امداد و نجات

پس از تجهیز نمودن ایستگاه راه آهن تهران به سیستم های مذکور فرایند آموزش و تشکیل گروه آتش بان در دستور کار قرار گرفت .

ادامه قراردادی جهت برنامه ریزی و اجرای مانور حریق ، امداد و نجات ایستگاه راه آهن تهران منعقد گردید .

لازم به ذکر استمانور حریق ، امداد و نجات در ۲ کلاس اسفند ماه سال ۱۳۸۳ و ۱۳۸۴ برگزار گردید.

همکاری مدیران خدمات ایستگاهی شرکت رجاء و مدیریت ایستگاه راه آهن تاثیر بسزایی در این راستا داشته است.

تاریخچه ایستگاه بین المللی راه آهن تهران

 

جزییات
موقعیت: ایستگاه راه آهن تهران
مساحت: 30000
سال: 1382-1385
دسته بندی: اعلام و اطفاء حریق, ایمنی ،بهداشت و محیط زیست, سیویل, مکانیک,
تهران خیابان بهشتی جنب متروی میرزای شیرازی ساختمان 442 واحد 3
© تمامی حقوق برای این قالب محفوظ است.